Mit VestNet 
VestNet har opgraderet mailservere - hvad betyder det for dig?
Efter opgradering til nye mailservere, kan der være tilretninger, som du skal foretage.

Du skal ændre dit login på hver enkelt e-mail konto. Afhængig af, hvilket e-mail program, som du benytter, skal login rettes til e-mail adressen.

Du kan få hjælp til at rette:
Hvis du benytter POP3 adgang kan du opleve, at e-mail, som du tidligere har hentet, vil komme til syne påny. Du kan blot slette disse e-mail fra din indbakke.


Du kan få hjælp og vejledning her på hjemmesiden, hvor vi har lagt en lille oversigt over de nye funktioner i webmailen her og til at få skiftet login i dit mailprogram. Hvis du får brug for fjernsupport, vil dette kunne ske i samråd med vores konsulenter.
 
Du kan ringe til os på tlf. 59 480 480 på hverdage fra kl. 9:30 til kl. 16:00.
 
Du kan maile til os på info@vestnet.dk


Kunder med erhvervsaftale kan kontakte os for nærmere aftale.
Ny brugeradgang til webmail
Her behøver du ikke at gøre andet end at vænne dig til det nye interface - og forhåbentlig glæde dig over de nye muligheder og funktioner. F.eks. kan man selv sætte autosvar op i det nye webmail program.

Du skal fremover benytte din e-mail adresse som login / brugernavn på den webmail adgang.

Der vil være en mindre prisjustering på de professionelle løsninger, og ikke alle konti har adgang til webmail efter opgraderingen.

Hvis du har problemer med at logge ind på webmailen, så kontakt os venligst.



Sådan ser det nye login-billede til webmailen.
 
Tryk evt. på billedet for mere information om webmail.

 
 
Relaterede emner