Efter opgradering til nye mailservere, kan der være tilretninger, som du skal foretage.
Du skal ændre dit login på hver enkelt e-mail konto. Afhængig af, hvilket e-mail program, som du benytter, skal login rettes til e-mail adressen.
Du kan få hjælp til at rette:
Hvis du benytter POP3 adgang kan du opleve, at e-mail, som du tidligere har hentet, vil komme til syne påny. Du kan blot slette disse e-mail fra din indbakke.
Du kan få hjælp og vejledning her på hjemmesiden, hvor vi har lagt en lille oversigt over de nye funktioner i webmailen
her og til at få skiftet login i dit mailprogram. Hvis du får brug for fjernsupport, vil dette kunne ske i samråd med vores konsulenter.
Du kan ringe til os på tlf. 59 480 480 på hverdage fra kl. 9:30 til kl. 16:00.
Du kan maile til os på
info@vestnet.dk
Kunder med erhvervsaftale kan kontakte os for nærmere aftale.